Wednesday, 28 December 2011

Gifts, gifts and more gifts!

Hello! Hope you had a very merry christmas with lots of joy and fun! I got the most amazing presents:

  • A notebook laptop built in with HP TrueVision HD webcam and beats audio, it's perfect for gaming and sims plays amazing on it!
  • River island ugg boots
  • DVD's
  • Games
  • Jewellery
  • Clothes
Great Christmas! I've also signed up for Dark Shadowz cycle 6, gothic edition! I haven't made a gothic model before so this was new and fun, shes called Alex Tresson and I love her she's so cute! <3

Saturday, 24 December 2011

Merry Christmas

No it's no Christmas yet -__- i wish but no. I'm saying it now because I probably wont update tomorrow, so I wish you all a very Merry Christmas with lots of presents, fun and joy! Also have a happy new year but I'll probably update before then!

Merry Christmas!

~ Olivia

Friday, 23 December 2011

Skin Madness

I haven't updated in a while, sorry about that. Nothing much has happened, a few boring texts from friends, a few boring messages from friends on facebook and compeition pictures and of course excitment because it's nearly Christmas! I can't wait to see what I'm getting because so far I only know I'm getting games and clothes my mum says the rest is a surprise! The title? Yes strange! It's because I went insane downloading non default skins!

So onto comp entries, my assignment 4 for SNTM. Got me 2nd from last place x.x nearly eliminated. I can tell why though.

And this is my assignment 5, we had to do nature in dark! Or dark nature. But it kinda failed because there is a lot of green x.x

Not much else to say so if I don't update tomorrow Merry Christmas and a happy new year!

Monday, 12 December 2011

Levels and Cherry Coke

Well the title means I'm addicted to a song called Levels by Avicii (Amazing) and I'm loving this Cherry Coke I got, it had to be diet though because I picked up the normal bottle and my mum was like "Is there any Diet Cherry Coke" then she found one -______-

Yeah anyways, whats with the EA site? It's not working for me. I've tried to get on it countless times on different internet browsers but it won't let me. No it's not the forums it's the whole damn website. Anyways I got detention today for not completeting one piece of homework WHICH WAS NOT IN THE BOOKLET (dumbass teacher). So I have to do it tonight :L unfair.

I also got a Sims 3 facebook account so I can add Simming people without peoples looking on my real profile and asking me who are those people.

Yeah I also changed the blog, I like it but not the title. So i'm going in game as soon as I can to get a ingame photo and just type: Livvi's Living Room on it. And then I will make a siggy. Sounds good? Yeah.


Wednesday, 7 December 2011

Because flags make me well fit.

Yes, the title is confusing but today in Maths again Josh and Me had a weird convo:

Josh: So we draw triangles?

Olivia: Yea, it says it on the board.

Josh: Right! I'm gonna make my triangle well fit.

Olivia: Right...

*Josh draws triangles*

Josh: Ohhh!!! I've made it look like a flag.

Olivia: Just rub it out.

Josh: Nah! This flag is well fit and the flag makes me well fit.

Olivia: ...

Josh: Omg, these flags are too fit! I need to rub their sexiness away..

Olivia: ...

That boy is strange...

Also on an update I forgot to say I am now in BSC7 (Berry Sweet Cycle 7). I was picked as one of the sweet 16 with my berry Creampuff Periwinkle:

Aww she's cute.<33 Shes a gamer so I made up Berrycraft (Minecraft) and Dungeons and Berries (Dungeons and Dragons). Our first assignment is Berrycon! One of my favourite assignments! It's still in progress but I'll be finished soon. I also finished my SNTM (Sensations Next Top Model) assignment it was nature in the nude. I really like this one compared to the two other assignments:

Warning! Mild nudity below don't look if you don't want to see a nekkid sim.






 I really like it ^__^. Also in Flawless I was 2 points away from being eliminated *GASPETH* So I'm gonna step up my game because my last assignment was rushed. I'm not going to even show you it, it was that UGLEH.

Well, not much else to say. Though I do have maths again on Friday so hopefully Josh will say something to amuse me.

Monday, 5 December 2011

Ooh, so now I think I can post all the time? Rebel!!!

Yes I have posted 3 times, not once but 3 times this night! I am going mad but Sid linked me to a cool create your pony thingy and I made some ponies!

Then I was like awwwwww, thats dead cute! So now I had to create a ugly one! (And no I did not just replace the B in Bina with a N to get Nina...)

Yeah, crap name. Weirdo the weirdo pony... Lol. Pretty funny looking pony. Imagine if you were going to your stables to meet your new pony and you went in and saw that... LOL

Trying to steal peoples colours and failing

Also Sid (ixSydney) made me a rainbow after she ruined mine everytime I tried to post it! Never mind though, she replaced it with a better one but pink isn't in the rainbow! LURN DA COLOURS SID!

Red, Orange, Yellow, Green, Blue, Indigo, Violet!

Tipp-ex Makes Me High

What went on in my maths class today with this boy I sit next to called Josh.

Josh: So how many squares.

Olivia: 8. Count along, 1 2 3 4 5 8.

Josh: Oh ok.
(Josh draws 5 squares along*

Josh: Eh, that doesn't work?

Olivia: I said 8 squares along.

Josh: I'm sure you said 5.

Olivia: Next time use a pencil.

Josh: Can I borrow your tipp-ex?

Olivia: Yeah sure.

*Olivia gets tipp-ex out for Josh*

*Josh starts tipp-exing his mistakes*

Josh: Oh my god! This smells lush!

*Josh starts sniffing the tipp-ex*

Josh: This tipp-ex is making me high!

Yes, not a normal maths lesson....

But on another hand I've changed my blog around and stuff, I just need a new banner now!

Monday, 28 November 2011

Why Don't You Just Slap Me Now

Yes, I keep forgetting to update. It's cause I'm stupid. I'm not ashamed to say I'm a right dumbass. Lets see whats gone on so far..... assignments, fun, fights, arguments and all that blah blah. Well I orginally applied for Sensations photographer position but I didn't get it so Beech asked if I wanted to try for an columist position and I said yes and I got the job! I was like OMG WOOO! I can't wait to start. I actually have already started on my assignment already.

On other news I have joined yet another comp Jewels Double The Fun comp. It's where you have two twin models. And I make a gorgeous sim called Gabrielle so I had to twin her. But I wanted a unsual, unique name so I tweaked her a bit and called her Clementine. Then I made her a twin and called her Pandora. (Frikking love that name).

Here's a pic of them:

(They are art geeks *0*)

Though in that comp is Early, Fel, Phebes and loads more. I won't stand a chance!! But I had to join it looked so fun and I haven't modelled with two people before. It'll be a different but fun experience. I've already got an idea for my first assignment.

On a school topic my friends are yet again aruging. (Pissing me off now) But my friend is making it worse because they girl they've been fighting with us has said sorry and she's being all nice and joining in but today when we were taking about something, there's a rumor going around that our sciene teacher has died don't believe it but I joined in. And the girl said something and my friend said: Was I talking to you? In a snappy tone. And she keeps ignoring her. Shes just making it worse.

Monday, 21 November 2011

Lil Pirate

So I've just figured out how to get free music on my phone! (Woo) So this means I won't have to listen to my friends aruging with each other. There's been trouble in our friendship group because of one girl so they're all aruging so I can step away and dance around to Beyonce, Glee, David Guetta, Rihanna ect. I don't like getting involved in things but I'm usually dragged into thing -____________________-

Friday, 18 November 2011

Made a siggy

Right made a siggy so I can actually remember to update! XD


Arrrrrrh! Why do I always forget to update!! Right! I really need to make a siggy so everyday when I log on Unbound & the Officials I will notice it and go:

"Hey I need to update my blog"

So here's some quick updates:

Flawless Assignment 4:

Flawless Assignment 5:

Agency Assignment 3:

SNTM Assignment 1:

Monday, 31 October 2011

Happy Halloween

Happy Halloween!!!!

I'm gonna do a little update again later, made a new simmy wanna share her <33

Thursday, 27 October 2011

Head Banging

Right on my way back from the metro centre, got some lush stuff apart from I didnt get pets and I saw tones of game shops selling them I was like D: when I passed them, but hopefully I am getting it tonight at Tesco! Yeah anyway on the way home I fell asleep and I woke up because my Mum made a sudden turn and I hit my head off the window. It really hurt! XD

Wednesday, 26 October 2011

Sometimes you should keep your mouth shut

As the title says sometimes you should keep your mouth shut, well tonight I asked my Dad if I could buy Sims 3 Pets and he said yes, so I was getting all excited and he was about to order it for £25 but then you had to create an account on the website and go through all these steps. So I said without thinking I could buy it tomorrow but I dunno if my Mum will let me and we'll be at the metro centre till 10pm and Friday I am sleeping round my friends and Saturday going shopping again! D:

Monday, 24 October 2011

New Look

Well I've gave the blog a new look, as well as myself. Since the winter here it's gonna be freezing I've got a new coat, pair of boots, hat and gloves.

I've got a kitty hat! I love it to pieces <33

Also I WANT SIMS 3 PETS! >___< It's driving me mental about how much I want it!

Thursday, 20 October 2011

Cobwebs and Dust





I kinda left this to die but I've got me to revive it! I totally forgot about this >___> I really should make a siggy again. I need a new banner because looking at it *Shudders* that cutting out is awful! There hasn't been much so far to be honest a quick update:

1. I've joined Flawless and have done two assignment so far, might get the pictures up for you later (But I don't like them) >.<

2. I'm still in GJWHF just been doing assignments and stuff.

3. I've had one of my 3 jabs, it was awful! It knacked and the second and third one are supposed to hurt even more! WHAAAAAAAT!

4. I've just turned 13 exactly 1 week and 2 days ago! Yep! 11th October! I'm finally a teen! Buzzing!

5. I will try to update this more often and make a new banner and siggy!!!

Saturday, 1 October 2011


Well my younger, slightly annoying, who doesn't stop talking cousin has just landed cause she has to sleep tonight. I've got a splitting head ache, a sore throat, blocked nose and can't stop coughing. I'm not looking forward to tonight :L But I'll try to put my best smiley face on and just bare with it!

Friday, 23 September 2011

Awkward Moment

Awkward moment when you go to facepalm yourself and you poke your eye :L

On the other hand just watched Attack the Block, hilarious film. I couldn't stop laughing. Some of the best quotes:

Brewis: What's Ron's weed room?
Brewis: It's a big room! Full of weed. And it's Ron's.

Ron: You discovered a species hitherto unknown to science, possibly extra-terrestrial in nature, and you kicked its head in.

Pest: Hurry up guys, we gotta catch 'em all!
Biggz: Calm down Biggz, this ain't Pokemon!

Biggz: It was like some Gears of War thing!

Sam: We should call the police.
Pest: You'd be better off calling the Ghostbusters, love.

Friday, 16 September 2011


Right I can't seem to stick on a background for my blog, every 5 minutes I'm changing it!

New Design

Do you like the new design of the blog? XD cherries and cats!

Friday, 9 September 2011

Sugar Rush

Welll.... today I had far too much golden Syrup and I just went hyper. Thats why some of my teachers don't really like me now haha xD I was bouncing off the walls. Well I need to make a new banner and a siggeh which I will get started on soon!

I feel sick now! D:

Tuesday, 30 August 2011

New Design For Blog

I got a new design for the blog, I'm going to make a new title as well soon

Monday, 29 August 2011

Tear Works

My sisters come In this morning with one of her front teeth missing, she said there was some drunken lass's causes trouble at the exit and she tried to walk through it to get out but one of them punched her in her mouth. I hears her talking to my Dad, crying her eyes out. I even started crying D: then my Mum come back from work, took one look at it. Asked her how it happened and burst into tears. D:

Sunday, 28 August 2011

Saturday, 27 August 2011

Was Too Lazy To Post Cause Im Like That

Haven't posted in a while becauuse I'm lazy like that haha. Another reason, I can't read blogger in Spanish but I'm back home safely (Kinda.. the flight had bad turbulance) so Blogger is back in English for me. I've also made a new Sim called Robin Winter (Hehe cause Robin's come out in Winter) I think she's adorable! She's a shy, cute, nerdy girl <33 (*0*)r

Sunday, 14 August 2011

Got The Internet In Salou

Got the Internet in Salou! Woop! But blogger is in Spanish lmao. I can't understand a word what it says XD

Thursday, 11 August 2011

Holiday Tomorrow!

Well I'm going on holiday tomorrow to Salou in Spain! So I won't be updating for 2 weeks. So this will be my last post! See you guys when I get back!!!!

Tuesday, 9 August 2011

Awesome New Banner and My Newest Model Who I Love

I've made an awesome new banner for this. Since it's called Livvi's Living Room I decided to make it like a living room XDD

Plus it's got my newest model Scarlet Adonia in! I fell in love with her! I even made smileys of her XD

New Banner

I've made a new banner for my blog XD I'll get it up later. I think it looks cute XD

Monday, 8 August 2011

I haz to go swimming but I dont wanna ):

I have to go swimming with my family but I don't wanna. It's gonna be really busy today because they're doing something 'fun' at the leisure center. Im tired and Im getting a headache. Not in the mood :/

Sunday, 7 August 2011

How friking awesome is my new siggeh?

Well I made a new siggy for this blog!

Friking awesome, apart from it's Liv's Living Room but this is called Livvi's living room. All well, we all make mistakes XD

Stupid Game Crashing -___-

My game crashed again when trying to update my legacy -___- but thanks to Choux I think it will stop crashing. I had to update my Nraa's mods. I haven't update them since June haha xD

Saturday, 6 August 2011

Livvi's Living Room

Well I've finally made a blog. Thank you Bina for the name and Choux for helping me think of names as well. Thank you Early for the link to the awesome text for the title as well. You guys rawk!